Friday 9 December 2011

aku bahhh.... kehabisan ideaaa...hobiii je marii... winkk:

assalammualaikumm...........

kenape??? ..setiap kali nk wat report..cofirmm t,sngkutt... !! aiii~~ kple da skit pkir pe nk wat.....buka buku sane ...buka buku sinii.....rasa nk muntahhh.........agrrrrhhhhh...........gile dah aku nihh.......langsung xde idea nk watt.... tido je aher p xdpt papee.....bengang d wat nyeee.......time idea dtg...linee internet mcam siput bjln jee...ni la wat xde smgat nk wat report...haiyaaaa...byak dugaan dtgg...::: ..bile da xdpt wat reportt...dtg la hobii memanggilll... klik-klikk......1..2..3

..posing dengan muke burukk..

:: dengan muke xmle nyee .... bgmbr sampai nk pnoh memoryy...ahahahah....dh hobii nk wat cmnee...ade jgak s'setengah org tu xsuke kn aku..ble da bgmbrr...suka t mak bpak aku la nk lau nk amik gmbar...sye tau aku xde rupee..p nk wat cmnee dh hobii aku cm tu..xde spe dpt mlrangg...ngeeee~~~


: sapa2 bukan aku..aku adalah aku..yang mana bukan yang lain:
                                                                                     

No comments:

Post a Comment